艣roda, 2 sierpnia 2017

Zawiadomienia na 艣lub 1

Witajcie! 馃槉
Dzisiaj zajmiemy si臋 tematem 艣lubnym 



Nie wiem jak Wy, ale ja ten temat wr臋cz kocham! Co prawda wsp贸艂praca z przysz艂膮 Pann膮 M艂od膮 to nie lada wyzwanie! Mia艂am przyjemno艣膰 robi膰 zaproszenia, zawiadomienia, winietki, zawieszki na butelki, uk艂ady sto艂贸w, karty menu dla nie jednej pary. Zdarza艂y si臋 takie, kt贸re swoj膮 nerwowo艣ci膮 i ci膮g艂膮 zmian膮 koncepcji testowa艂y moj膮 cierpliwo艣膰. 馃槈 
Ale od tego w艂a艣nie jestem – 偶eby doradzi膰!
Na szcz臋艣cie zazwyczaj trafiam na do艣膰 opanowane kobietki, a ich nerw贸wka zaczyna si臋 w okresie kiedy ja ju偶 swoj膮 prac臋 wykona艂am i przysz艂a Panna M艂oda dosta艂a wszystko to, o co mnie prosi艂a. 馃槈 

Z kartkami – mo偶na poszale膰, z zawiadomieniami – trzeba uwa偶a膰! 90% moich klientek prosi: „Chc臋, 偶eby by艂y skromne, delikatne, bez przesady” – i to ja rozumiem! 馃槈
Elegancja tkwi w prostocie, z czym si臋 zgadzam. Wi臋kszo艣膰 kobiet decyduje si臋 na eleganckie, proste zaproszenia/zawiadomienia. Rzadko, kt贸ra chc臋 co艣 „innego”, szalonego. 

Oczywi艣cie wszystko jest kwesti膮 gustu, ale i tak w niekt贸rych przypadkach uwa偶am, 偶e szale艅stwo to geniusz! 馃槉
  
Dzisiaj zaprezentuje Wam bardzo delikatne zawiadomienia na 艣lub w odcieniach ecrui z domieszk膮 koloru srebrnego.
Mam nadziej臋, 偶e przypadnie Wam ta propozycja do gustu.馃槈






ZAPRASZAM R脫WNIE呕 NA MOJEGO FACEBOOK'A:
My艣l臋, 偶e niebawem pojawi膮 si臋 tam posty, kt贸re b臋d臋 dodawa膰 na bie偶膮co. 馃槈


Pozdrawiam,
NATEMPEROWANA













3 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie w swej prostocie! Witaj w blogowym 艣wiecie Kasiu, powodzenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo fajne zawiadomienia. Musia艂a艣 si臋 troszk臋 przy nich napracowa膰, ale efekt wart by艂 zachodu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅

Box 艣lubny dla Stra偶aka 2

Witajcie馃槈 Dzisiaj nie b臋d臋 zbyt wylewna... Dzisiaj przychodz臋 do Was z kolejnym pude艂kiem 艣lubnym z motywem stra偶ackim.馃槈 Nie mam poj...