pi膮tek, 4 sierpnia 2017

Dawno dawno temu..

Witajcie! 馃槈


Dzisiaj chcia艂abym Wam pokaza膰 kartki, kt贸re robi艂am ju偶 wcze艣niej. 
Jak pisa艂am w swoim pierwszym po艣cie, zajmuj臋 si臋 robieniem kartek od 7 lat. Uwielbiam to robi膰 i 艣mia艂o stwierdzam, 偶e to idealna terapia na wyciszenie. - Bynajmniej dla mnie. 馃槈 Lubi臋 zaskakiwa膰 swoich odbiorc贸w, a jeszcze wi臋ksz膮 przyjemno艣膰 sprawia mi, gdy s膮 zadowoleni z mojej pracy.馃槉 My艣l臋, 偶e to nagroda jedyna w swoim rodzaju.

Rzadko zdarza mi si臋 robi膰 co艣 "na zapas". Zazwyczaj, gdy robi臋 kartk臋 to dla konkretnej osoby. Lubi臋 personalizowane kartki.

Przedstawiam Wam poni偶ej m贸j dorobek z przed laty. Oczywi艣cie to nie wszystkie moje prace. Prezentuje te, z kt贸rych na sw贸j spos贸b jestem dumna. 馃槈

呕ycz臋 wszystkim udanego weekendu! 馃槉












ZAPRASZAM R脫WNIE呕 NA MOJEGO FACEBOOK'A:
My艣l臋, 偶e niebawem pojawi膮 si臋 tam posty, kt贸re b臋d臋 dodawa膰 na bie偶膮co. 馃槈


Pozdrawiam,
NATEMPEROWANA








Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Box 艣lubny dla Stra偶aka 2

Witajcie馃槈 Dzisiaj nie b臋d臋 zbyt wylewna... Dzisiaj przychodz臋 do Was z kolejnym pude艂kiem 艣lubnym z motywem stra偶ackim.馃槈 Nie mam poj...