wtorek, 1 sierpnia 2017

Dzie艅 dobry wszystkim! :)



Witam serdecznie na moim blogu! 馃槈



Mam na imi臋 Kasia, mam 24 lata i zaczynam swoj膮 przygod臋 z blogiem 

 natemperowana.blogspot.co

Wszystkie zdj臋cia jakie b臋d臋 tu umieszcza膰 b臋d膮 mojego autorstwa. Ka偶de „cudo” na zdj臋ciu b臋dzie wytworem mojej wyobra藕ni, wykonanym moimi r臋koma.
Zajmuj臋 si臋 r臋kodzie艂em od 7 lat. Nie da si臋 ukry膰, 偶e jest to moja pasja. Z przyjemno艣ci膮 tworz臋 kartki, pude艂eczka pod zam贸wienia, zaproszenia, zawiadomienia na 艣lub oraz inne uroczysto艣ci.


A teraz kilka og贸lnych zasad 馃槈 

1. Je艣li jeste艣 ch臋tny/ch臋tna na zakup jednej z udost臋pnianych przeze mnie kartek/pude艂eczek – napisz do mnie maila: natemperowana.k@gmail.com.
*Dogadamy wtedy szczeg贸艂y takie jak:
- imi臋/imiona dzieci, nowo偶e艅c贸w, rodzic贸w, dziadk贸w, przyjaci贸艂 (os贸b, do kt贸rych ma trafi膰 kartka);
- daty uroczysto艣ci;
- kolorystyk臋 projektu, kt贸ry mam wykona膰;
- Je艣li chcesz mog臋 umie艣ci膰 w kartce 偶yczenia/cytaty, kt贸re sam wybra艂e艣/wybra艂a艣
2. Przed wykonaniem zam贸wienia prosz臋 o dokonanie wp艂aty 50% od warto艣ci zam贸wienia.
- Kwota ta jest zabezpieczeniem finansowym, kt贸ra pokrywa koszty zakupionego przeze mnie materia艂u niezb臋dnego do wykonania danego projektu.
*W przypadku rezygnacji z zam贸wienia przelana kwota nie podlega zwrotowi.
3. Do ceny kartki nale偶y doliczy膰 kwot臋, kt贸ra pokryje koszty wysy艂ki (maksymalnie 20z艂)
*W zale偶no艣ci, czy jest to kartka tradycyjna b膮d藕 pude艂ko.
4. W wyj膮tkowych przypadkach istnieje mo偶liwo艣膰 wysy艂ki za pobraniem (25z艂)

Mam nadziej臋, 偶e m贸j blog si臋 Wam spodoba i zostanie pozytywnie odebrany! 馃槈


Pozdrawiam,
NATEMPEROWANA



        

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Box 艣lubny dla Stra偶aka 2

Witajcie馃槈 Dzisiaj nie b臋d臋 zbyt wylewna... Dzisiaj przychodz臋 do Was z kolejnym pude艂kiem 艣lubnym z motywem stra偶ackim.馃槈 Nie mam poj...