czwartek, 17 sierpnia 2017

Box ślubny dla Strażaka 1

Witajcie Kochani!😊

Noga boli ale rączki sprawne, więc można działać!😉

Ostatnio dostałam zamówienie na pudełeczko ślubne. Z racji tego, że zawsze się pytam o zainteresowania Pary Młodej lub jakieś elementy, które ją charakteryzują...to...dowiedziałam się, że przyszły Pan Młody jest STRAŻAKIEM!👍🙋👦
Pierwsze skojarzenie? Wóz strażacki! Powiem Wam, że znaleźć pasujący do box'a wóz strażacki to nie lada wyczyn!🙉🙈
Ale...UDAŁO SIĘ! Znalazłam taki, który idealnie wpisał mi się w koncepcje ułożoną w głowie. (Tak właściwie to moja mamka znalazła bo ja do szukania samochodów do pudełeczek mam pecha)😁😂 

A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!
Miłego dnia wszystkim życzę! 😉😊






 ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO FACEBOOK'A:
 
Pozdrawiam,
NATEMPEROWANA

4 komentarze:

Box ślubny dla Strażaka 2

Witajcie😉 Dzisiaj nie będę zbyt wylewna... Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym pudełkiem ślubnym z motywem strażackim.😉 Nie mam poj...