wtorek, 1 sierpnia 2017

Pudełeczko na Chrzciny dla Poli

Dzisiaj piękny, słoneczny dzień! 😊
To idealny moment na pierwszy post z wizerunkiem mojej pracy.


Wychodzę z założenia, że kolory na pamiątkę z okazji Chrztu powinny być stonowane. Kartka ma za zadanie oddawać szczególny charakter uroczystości. Ja jednak jestem z tych, co nie popadają w przesadę. Co za dużo elementów o charakterze religijnym – to nie zdrowo. Czasami jeden znaczący element dodaje całego uroku. 😉  

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pudełeczko na chrzest dla dziewczynki imieniem Pola. Tym razem zdecydowałam się by głównym elementem dekoracyjnym był aniołek z uśmiechniętą buźką. Zamieściłam go na wieczku pudełeczka, i według mnie idealnie wpasował się w kolory, których użyłam. 
 
W środku znajduję się rulon na pieniążki – tak sobie zażyczyła klientka. 😉 Jeśli klient/klientka nie daje pieniążków możecie zamiast rulonu wkleić aniołka. Ja w takich sytuacjach staram się ozdobić wieczko napisem i delikatnymi elementami, które uznam za słuszne.

Przyznam się szczerze, że uwielbiam robić pudełka!!! 😉 Według mnie to rewelacyjny podarunek na każdą okazję.
Tylko nie myślcie, że nie lubię robić tradycyjnych kartek. Według mnie wszystkie kartki ręcznie robione są wyjątkowe! Niepowtarzalne! Dlatego podziwiam każdą osobę  za wkład, czas i cierpliwość – o kreatywności i umiejętnościach nie wspomnę. 😊


Poniżej prezentuję efekty mojej pracy...





ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO FACEBOOK'A: 
Myślę, że niebawem pojawią się tam posty, które będę dodawać na bieżąco. 😉


Pozdrawiam,
NATEMPEROWANA

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Box ślubny dla Strażaka 2

Witajcie😉 Dzisiaj nie będę zbyt wylewna... Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym pudełkiem ślubnym z motywem strażackim.😉 Nie mam poj...